NUTRIFERON · VITAMIN C

Nutriferon: mula jatuh cinta lalala~

Balik dari Kelantan minggu lepas masing2 pakat duk soksek soksek selsema dan batuk..maunye tak..journey dengan ‘jam’ lg, mau dkt 8 jam dlm kete dgn aircond..musim skang ni lg lah, kejap panas, kejap ujan..sudahnye, ibu anak, semua x sihat..paling kesian Eilman lah sbb sejuk sket terus selsema (ikut abahnye lah ni), sampaikan mlm2 meraung2 takleh tido kes tersumbat kot..sampaikan malam tu ibunye ni iaitu Adaa takleh nk tido pon..bagi susu taknak..ape pon taknak..meronta2..Adam rilek je tido, bertuah anak ku sorang tu heheh

esoknye, teringat ada NutriFeron kat rumah..try skeettt..hehehe Alhamdulillah, hari first amek nutriferon 1 sachet, then mkn vitamin C dua bijik (patah dua), n bf Eilman mcm biasa..malam tu Eilman dah boleh tido dengan lenanya..ibu pon selesema dah ilang..Alhamdulillah..Mmg best rupenye NutriFeron ni..dah cuba baru tau..

Nak cuba?

 

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaanoor@ymail.com
Teras Jernang bandar Baru Bangi
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::



Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s