NUTRIFERON · VITAMIN C

Nutriferon: mula jatuh cinta lalala~

Balik dari Kelantan minggu lepas masing2 pakat duk soksek soksek selsema dan batuk..maunye tak..journey dengan ‘jam’ lg, mau dkt 8 jam dlm kete dgn aircond..musim skang ni lg lah, kejap panas, kejap ujan..sudahnye, ibu anak, semua x sihat..paling kesian Eilman lah sbb sejuk sket terus selsema (ikut abahnye lah ni), sampaikan mlm2 meraung2 takleh tido kes tersumbat kot..sampaikan malam tu ibunye ni iaitu Adaa takleh nk tido pon..bagi susu taknak..ape pon taknak..meronta2..Adam rilek je tido, bertuah anak ku sorang tu heheh

esoknye, teringat ada NutriFeron kat rumah..try skeettt..hehehe Alhamdulillah, hari first amek nutriferon 1 sachet, then mkn vitamin C dua bijik (patah dua), n bf Eilman mcm biasa..malam tu Eilman dah boleh tido dengan lenanya..ibu pon selesema dah ilang..Alhamdulillah..Mmg best rupenye NutriFeron ni..dah cuba baru tau..

Nak cuba?

 

NOOR SYUHADA
ID 858777
adaanoor@ymail.com
Teras Jernang bandar Baru Bangi
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::



Advertisements

Sudi-sudilah memberi komen positif ye dan jangan lupa 'share' jika anda rasa ianya berguna , tQ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s